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Digital Sinus-Milieus® in AIlon: from analysis to campaign in no time at all
New co-operation combines social and target group research with efficient campaign planning on one platform.
Studies, videos, news or press releases - here you will find (almost) everything we have to say on the subject of Digital / internet.
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New co-operation combines social and target group research with efficient campaign planning on one platform.
On behalf of the Deutsche Telekom Foundation, the SINUS Institute examined the attitudes of 10- to 16-year-old children and young people towards math and science subjects. The aim of the study was to identify factors that promote motivation to learn these subjects.
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Fünfte Ausgabe von „Wie ticken Jugendliche?“ zeigt soziokulturelle Vielfalt, Alltag und Zukunftsorientierungen von Teenagern in Deutschland - Fokusthemen: Politik, Schule, Social Media, Mental Health, Gender und Sport.
The paper is a "how-to" for good online moderation of focus groups. It is a practical guide for market and social researchers with hints and tips for planning online focus groups, moderation as well as technical and ethical issues arising from the online setting.
Die Teilnehmenden erfahren kostenlos mehr den MBM Website-Report, der die Userstruktur von Webseiten mit Digitalen Sinus-Milieus darstellt.
Repräsentative SINUS-Jugendstudie im Auftrag der BARMER: Junge Menschen in Deutschland sind im Jahr 2022 noch stärker von Cyber-Mobbing betroffen als ein Jahr zuvor. Beleidigungen sind die häufigste Form von Cyber-Mobbing.
Who shows a high affinity to Metaverse - and what makes these target groups tick? What opportunities does the Metaverse open up for retailers? Representative study with practical insights in cooperation with KMPG
What does "classic" television mean to the younger generation? What does the younger generation want television to be like in the future? How must public television position itself in the future so that it continues to reach (young) viewers in the future?
Representative survey on World Music Day (October 1st): How do Germans listen to music? Which music genres do they like to listen to? And how are these preferences distributed in society?
Die Telekom-Tochter und Datenspezialistin Emetriq hat die neuen Sinus-Milieus 2021 in ihr Segmente-Portfolio aufgenommen, um online tiefgreifenderes Targeting zu ermöglichen.
In den 2-stündigen Web-Seminaren erfahren die Teilnehmer*innen alles Wichtige über die aktualisierten Sinus-Milieus und ihr Reiseverhalten.
Die Teilnehmenden erfahren mehr über die neuen Digitalen Sinus-Milieus, ihre Einsatzmöglichkeiten bei Online-Kampagnen u.v.m.
Die Teilnehmenden erfahren mehr über die Digitalen Sinus-Milieus, ihre Einsatzmöglichkeiten bei Online-Kampagnen u.v.m.
Study on the challenges of digitalization for the social participation of people with disabilities
Für Aktion Mensch untersuchte das SINUS-Institut die Herausforderungen der Digitalisierung für die gesellschaftliche Teilhabe von Menschen mit Behinderung.
Problem: content overload. Solution: enhanced targeting based on solid research.
SINUS-Institut und responsio führten Verbraucherstudie "Uhren-Monitor" durch.