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Jugend, sozialökologische Transformation und Content-Marketing - Web-Seminare der SINUS-Akademie Summer School 2024
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What does "classic" television mean to the younger generation? What does the younger generation want television to be like in the future? How must public television position itself in the future so that it continues to reach (young) viewers in the future?
Medienschaffende schätzen den Nachrichtenwert von Ereignissen höher ein als die Bevölkerung. Die Sinus-Milieus haben dabei eine besonders große Erklärungskraft. Studie des IZI mit Sinus-Milieus
Welche sozialen Entwicklungen ein Update der Sinus-Milieus notwendig machten und welche Relevanz die Sinus-Milieus für Werbung und Kommunikation haben, erklären wir im Interview.
Der alljährliche Tag der Bibliotheken soll die Aufmerksamkeit auf die rund 10.000 Büchereien in Deutschland lenken und auf ihr umfangreiches Angebot neugierig machen. Doch wie viele Deutschen sind derzeit Mitglied einer Bibliothek?
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Problem: content overload. Solution: enhanced targeting based on solid research.
SINUS-Institut und responsio führten Verbraucherstudie "Uhren-Monitor" durch.
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The “internet generation” between happiness and dependency
DIVSI (German Institute for Trust and Security on the Internet) study on communication in the private-business sector
A standard work on the present and future of a modern model of society and target groups
Study on young people’s trust in institutions in Germany and Europe
The digital lifeworlds of the over 60s in Germany
Lifeworlds of adolescents between 14 and 17 years in Germany
Study with children between the ages of 3 and 8
Children, adolescents and young adults in the digital world